PODMÍNKY VĚRNOSTNÍHO PROGRAMU KRU:KARTA

I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

  1. Tyto PVP upravují vztahy a vzájemná práva a povinnosti mezi společností Kro services s.r.o. a účastníky věrnostního programu. 
  2. Společnost Kro services s.r.o. připravila pro své zákazníky věrnostní program “KRU:Karta” a to ve spolupráci s ostatními společnostmi skupiny KRO: Kro Kitchen s.r.o., Alma Bio s.r.o. a Alma Wines s.r.o. 
  3. Tento věrnostní program zahrnuje následující provozovny provozované společnostmi výše: KRO Karlín, KRO Vršovice, KRO Vinohrady, KRO Coffee, Alma Prague, Vin-arna a Alma Wines.
  4. Kromě věrnostního programu “KRU:” poskytuje společnost Kro services s.r.o. také Dárkové karty a papírové vouchery. 
  5. Věrnostního programu se mohou účastnit osoby od dovršení věku 15 let.

 

II. VĚRNOSTNÍ KARTA „KRU:“ 

  1. V rámci věrnostního programu „KRU:Karta“ existují dvě úrovně slev: “KRU:” a „superKRU:“.
  2. Zákazník, jehož celková útrata načtená na jeho KRU:Kartu za posledních 12 kalendářních měsíců v provozovnách uvedených v čl. I odst. 3 činí méně než 30 000 Kč, má nárok čerpat výhody úrovně KRU:.
  3. Zákazník využívající výhod úrovně KRU: získává připsání 50 bonusových bodů (dále i „bonus“) na věrnostní účet za každých utracených 1000 Kč v provozovnách uvedených v čl. I odst. 3, a to v rámci jedné či více návštěv provozovny.
  4. Zákazník, jehož celková útrata načtená na jeho KRU:Kartu za posledních 12 kalendářních měsíců v provozovnách uvedených v čl. I odst. 3 činí více než 30 000 Kč, má nárok čerpat výhody úrovně superKRU:
  5. Zákazník využívající výhod úrovně superKRU: získává připsání 100 bonusových bodů na věrnostní účet za každých utracených 1000 Kč v provozovnách uvedených v čl. I odst. 3, a to v rámci jedné či více návštěv provozovny.
  6. Útraty se připisují na věrnostní účet v reálném čase, v okamžiku uzavření účtu.
  7. Převod útrat na uplatnitelné bonusy probíhá vždy v pondělí v 6:00 Za každých tisíc korun nasbíraných v předcházejícím týdnu na svůj věrnostní účet zákazník získá bonus v hodnotě odpovídající jeho úrovni. Případný zůstatek nasbíraných útrat, který je nižší než částka tisíc korun, bude převeden do následujícího týdne.
  8. Zákazník, který splní podmínku uvedenou v čl. II odst. 4, získává nárok na čerpání výhod úrovně superKRU: na období 12 kalendářních měsíců následujících po překročení hranice utracených 30 000 Kč. Pokud jeho celková útrata v tomto období činí více než 30 000 Kč, může zákazník nadále čerpat výhody úrovně superKRU: V případě, že jeho celková útrata v tomto období činí méně než 30 000 Kč, ztrácí nárok na čerpání výhod úrovně superKRU: dále nicméně čerpá výhody úrovně KRU: viz odst 3. tohoto článku. 
  9. Zákazník, který využívá věrnostní program KRU: má nad rámec výše uvedeného po předložení Věrnostní karty nárok na slevu 5 % z nákupu vína, produktů značek UTOPIA a EUFORIA v kamenné provozovně Alma Wines. Sleva se nevztahuje na:
    •  Alma Wines vouchery
    • doplňkový sortiment jako delikatesy, destiláty, oleje, knihy, trička a další Alma Wines merch, nealkoholické nápoje jiné značky než Euforia
    • již zlevněné produkty a další promoakce
    • vstupenky na degustace a další speciální eventy
    • nákup zboží v E-shopu Alma Wines.
  10.  KRU:Kartu ve fyzické podobě obdrží zákazník v kterékoliv z provozoven uvedených v čl. I odst. 3., nebo lze získat elektronickou verzi karty v případě online registrace na portále www.krukarta.cz.
  11. KRU:Karta je nepřenosná a bez jejího předložení nelze uplatnit bonus ani nárokovat získání bodů za provedenou transakci a uhrazenou útratu. 
  12. KRU:Kartu a bonusy lze využívat až po provedení její registrace online na portále www.krukarta.cz. Registrace představuje zároveň potvrzení o založení uživatelského účtu a souhlas s podmínkami věrnostního programu. 

 

III. SPOLEČNÉ PODMÍNKY ÚROVNÍ KRU: A SUPERKRU:

  1. Zákazník, který čerpá výhody Věrnostní karty „KRU:“, získává bonusové body (bonusy) na svůj věrnostní účet.
  2. Bonusy lze čerpat a uplatnit prostřednictvím Věrnostní karty v provozovnách uvedených v čl. I odst. 3 a to za následujících podmínek.
  3. Každý bonusový bod má hodnotu 1 koruny.
  4. Bonusy nasbíranými na Věrnostní kartu lze uhradit maximálně 50 % z celkové útraty za konkrétní návštěvu. 
  5. Bonusy připsané v souladu s čl. II odst. 2 a 4 je možné využít k úhradě části celkové útraty vždy po připsání dle čl. II odst. 7.
  6. Body připsané v souladu s čl. II odst. 2 a 4 není možné zpětně směnit za finanční hotovost. 
  7. Celková výše útraty zákazníka se sčítá a zákazník tedy nemusí dosáhnout částky 1000 Kč v rámci jedné návštěvy, ale například v rámci několika oddělených návštěv.  
  8. U speciálních eventů, které se platí předem přes rezervační nebo ticketingové systémy, jako např. Resdiary, nelze z technických důvodů připsat útraty na zákaznický účet.
  9. Při platbě za tyto speciální eventy nelze uplatnit nasbírané bonusy.
  10. Nárok na připsání útraty do věrnostního programu nevzniká v případě skupinové rezervace nad 20 osob, cateringů, soukromých akcí a pronájmů prostor a dalších akcí smluvených individuálně. 
  11. Nárok na přípis útraty do věrnostního programu KRU: nevzniká ani zakoupením Dárkové karty. Při zakoupení Dárkové karty také nelze uplatnit již nasbírané body k ponížení částky k platbě za ní.
  12. Držitel Dárkové karty ovšem má nárok na přípis útraty do věrnostního programu KRU: v souladu s aktuální úrovní svého členství (viz čl. II odst. 3, resp. 5), předloží-li při úhradě Dárkovou kartou také svou Věrnostní kartu KRU: 
  13. Aktuální stav nevyužitých bonusů je vytištěný na každé účtence za platbu, ke které byla načtena KRU:Karta. Stav je dostupný také v uživatelském portálu na stránce www.krukarta.cz.
  14. Účastník věrnostního programu může kdykoliv požádat o zrušení své účasti v Programu, a to zasláním požadavku e-mailem na adresu info@krukarta.cz Provozovatel Programu po doručení takového požadavku bez zbytečného odkladu zruší zákaznický účet a po uplynutí odpovídající retenční lhůty vymaže veškeré osobní údaje registrované Držitelem karty, čímž dojde k deaktivaci příslušné karty.
  15. Společnost Kro services s.r.o. si vyhrazuje právo ukončit účast v Programu kterémukoliv Držiteli karty, pokud nebyla věrnostní karta použita déle než 36 měsíců. 
  16. Společnost Kro services s.r.o. je dále oprávněna kdykoliv zrušit zákaznický účet a deaktivovat kartu v případě, že Držitel karty:
    • při registraci záměrně poskytl nepravdivé údaje;
    • použil věrnostní kartu v rozporu s těmito Pravidly;
    • zneužil výhody Programu nebo věrnostní karty;
    • zneužil ochranné známky nebo jinak poškodil dobré jméno společností Kro services s.r.o, Kro Kitchen s.r.o., Alma Bio s.r.o. nebo Alma wines s.r.o. 
  17. Ukončením účasti v Programu nebo zrušením zákaznického účtu a deaktivací věrnostní karty se zároveň zneplatňují všechny evidované bonusové body, a to bez nároku na jejich zpětnou výměnu za finanční hotovost nebo budoucí reaktivaci.

 

IV. DÁRKOVÁ KRU:KARTA 

  1. Dárkovou kartu lze zakoupit ve všech provozovnách uvedených v čl. I odst. 3 a její platnost je 12 měsíců od data zakoupení.
  2. Dárkovou kartu lze nabít libovolnou částkou, kterou lze následně hradit útraty ve všech provozovnách uvedených v čl. I odst. 3, s výjimkou kamenné prodejny Alma Wines.
  3. Je využitelná opakovaně až do vybití kreditu nebo vypršení jeho platnosti.
  4. Stejnou kartu lze znovu nabít, stačí přidat kredit v jakékoli provozovně uvedené v čl. I odst. 3, s výjimkou kamenné prodejny Alma Wines.
  5. Kredit na Dárkové kartě nelze zpětně měnit za finanční hotovost. 
  6. Dárkovou kartou nelze hradit speciální eventy ani provádět nákupy na E-shopech provozovaných Společností a jejími partnery, při objednávání zboží ze zúčastněných provozoven prostřednictvím doručovací služby Wolt, apod. 

 

V. VOUCHERY

  1. Provozovny uvedené v čl. I odst. 3 dále přijímají již dříve vydané papírové vouchery, které lze jednorázově využít k úhradě útraty.
  2. Vouchery nelze zpětně směnit za finanční hotovost a nelze je využít opakovaně.
  3. Vouchery mají omezenou platnost, která je uvedena na jejich přední straně. 

 

VI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Aniž by tímto bylo jakkoli dotčeno jiné vyloučení odpovědnosti společností Kro Services s.r.o., Kro Kitchen s.r.o, Alma Bio s.r.o a Alma Wines s.r.o. v těchto Podmínkách, nebude navíc provozovatel programu odpovědný následovně.
    • Za veškeré nepřímé škody dle aplikovatelného práva;
    • Za jakékoliv porušení, které je přímým či nepřímým důsledkem události nezávislé na vůli KRO, a to včetně poruchy sítě nebo systémů zpracovávajících data;
    • Za jakoukoli obtíž nebo škodu, která je neoddělitelně spjata s užíváním internetu, a to včetně přerušení služby a celkové či částečné nedostupnosti Služeb;
    • V případě události vyšší moci, jak je definovaná Občanským zákoníkem.
  1. Společnosti Kro Services s.r.o., Kro Kitchen s.r.o, Alma Bio s.r.o a Alma Wines s.r.o. si vyhrazují právo tyto podmínky jednostranně měnit v souladu s § 1752 zákona č. 89/2012 Sb.