PODMÍNKY VĚRNOSTNÍHO PROGRAMU KRU:KARTA
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Tyto PVP upravují vztahy a vzájemná práva a povinnosti mezi společností Kro services s.r.o. a účastníky věrnostního programu.
- Společnost Kro services s.r.o. připravila pro své zákazníky věrnostní program “KRU:Karta” a to ve spolupráci s ostatními společnostmi skupiny KRO: Kro Kitchen s.r.o., Alma Bio s.r.o. a Alma Wines s.r.o.
- Tento věrnostní program zahrnuje následující provozovny provozované společnostmi výše: KRO Karlín, KRO Vršovice, KRO Vinohrady, KRO Coffee, Alma Prague, Vin-arna a Alma Wines.
- Kromě věrnostního programu “KRU:” poskytuje společnost Kro services s.r.o. také Dárkové karty a papírové vouchery.
- Věrnostního programu se mohou účastnit osoby od dovršení věku 15 let.
II. VĚRNOSTNÍ KARTA „KRU:“
- V rámci věrnostního programu „KRU:Karta“ existují dvě úrovně slev: “KRU:” a „superKRU:“.
- Zákazník, jehož celková útrata načtená na jeho KRU:Kartu za posledních 12 kalendářních měsíců v provozovnách uvedených v čl. I odst. 3 činí méně než 30 000 Kč, má nárok čerpat výhody úrovně KRU:.
- Zákazník využívající výhod úrovně KRU: získává připsání 50 bonusových bodů (dále i „bonus“) na věrnostní účet za každých utracených 1000 Kč v provozovnách uvedených v čl. I odst. 3, a to v rámci jedné či více návštěv provozovny.
- Zákazník, jehož celková útrata načtená na jeho KRU:Kartu za posledních 12 kalendářních měsíců v provozovnách uvedených v čl. I odst. 3 činí více než 30 000 Kč, má nárok čerpat výhody úrovně superKRU:
- Zákazník využívající výhod úrovně superKRU: získává připsání 100 bonusových bodů na věrnostní účet za každých utracených 1000 Kč v provozovnách uvedených v čl. I odst. 3, a to v rámci jedné či více návštěv provozovny.
- Útraty se připisují na věrnostní účet v reálném čase, v okamžiku uzavření účtu.
- Převod útrat na uplatnitelné bonusy probíhá vždy v pondělí v 6:00 Za každých tisíc korun nasbíraných v předcházejícím týdnu na svůj věrnostní účet zákazník získá bonus v hodnotě odpovídající jeho úrovni. Případný zůstatek nasbíraných útrat, který je nižší než částka tisíc korun, bude převeden do následujícího týdne.
- Zákazník, který splní podmínku uvedenou v čl. II odst. 4, získává nárok na čerpání výhod úrovně superKRU: na období 12 kalendářních měsíců následujících po překročení hranice utracených 30 000 Kč. Pokud jeho celková útrata v tomto období činí více než 30 000 Kč, může zákazník nadále čerpat výhody úrovně superKRU: V případě, že jeho celková útrata v tomto období činí méně než 30 000 Kč, ztrácí nárok na čerpání výhod úrovně superKRU: dále nicméně čerpá výhody úrovně KRU: viz odst 3. tohoto článku.
- Zákazník, který využívá věrnostní program KRU: má nad rámec výše uvedeného po předložení Věrnostní karty nárok na slevu 5 % z nákupu vína, produktů značek UTOPIA a EUFORIA v kamenné provozovně Alma Wines. Sleva se nevztahuje na:
- Alma Wines vouchery
- doplňkový sortiment jako delikatesy, destiláty, oleje, knihy, trička a další Alma Wines merch, nealkoholické nápoje jiné značky než Euforia
- již zlevněné produkty a další promoakce
- vstupenky na degustace a další speciální eventy
- nákup zboží v E-shopu Alma Wines.
- KRU:Kartu ve fyzické podobě obdrží zákazník v kterékoliv z provozoven uvedených v čl. I odst. 3., nebo lze získat elektronickou verzi karty v případě online registrace na portále www.krukarta.cz.
- KRU:Karta je nepřenosná a bez jejího předložení nelze uplatnit bonus ani nárokovat získání bodů za provedenou transakci a uhrazenou útratu.
- KRU:Kartu a bonusy lze využívat až po provedení její registrace online na portále www.krukarta.cz. Registrace představuje zároveň potvrzení o založení uživatelského účtu a souhlas s podmínkami věrnostního programu.
III. SPOLEČNÉ PODMÍNKY ÚROVNÍ KRU: A SUPERKRU:
- Zákazník, který čerpá výhody Věrnostní karty „KRU:“, získává bonusové body (bonusy) na svůj věrnostní účet.
- Bonusy lze čerpat a uplatnit prostřednictvím Věrnostní karty v provozovnách uvedených v čl. I odst. 3 a to za následujících podmínek.
- Každý bonusový bod má hodnotu 1 koruny.
- Bonusy nasbíranými na Věrnostní kartu lze uhradit maximálně 50 % z celkové útraty za konkrétní návštěvu.
- Bonusy připsané v souladu s čl. II odst. 2 a 4 je možné využít k úhradě části celkové útraty vždy po připsání dle čl. II odst. 7.
- Body připsané v souladu s čl. II odst. 2 a 4 není možné zpětně směnit za finanční hotovost.
- Celková výše útraty zákazníka se sčítá a zákazník tedy nemusí dosáhnout částky 1000 Kč v rámci jedné návštěvy, ale například v rámci několika oddělených návštěv.
- U speciálních eventů, které se platí předem přes rezervační nebo ticketingové systémy, jako např. Resdiary, nelze z technických důvodů připsat útraty na zákaznický účet.
- Při platbě za tyto speciální eventy nelze uplatnit nasbírané bonusy.
- Nárok na připsání útraty do věrnostního programu nevzniká v případě skupinové rezervace nad 20 osob, cateringů, soukromých akcí a pronájmů prostor a dalších akcí smluvených individuálně.
- Nárok na přípis útraty do věrnostního programu KRU: nevzniká ani zakoupením Dárkové karty. Při zakoupení Dárkové karty také nelze uplatnit již nasbírané body k ponížení částky k platbě za ní.
- Držitel Dárkové karty ovšem má nárok na přípis útraty do věrnostního programu KRU: v souladu s aktuální úrovní svého členství (viz čl. II odst. 3, resp. 5), předloží-li při úhradě Dárkovou kartou také svou Věrnostní kartu KRU:
- Aktuální stav nevyužitých bonusů je vytištěný na každé účtence za platbu, ke které byla načtena KRU:Karta. Stav je dostupný také v uživatelském portálu na stránce www.krukarta.cz.
- Účastník věrnostního programu může kdykoliv požádat o zrušení své účasti v Programu, a to zasláním požadavku e-mailem na adresu info@krukarta.cz Provozovatel Programu po doručení takového požadavku bez zbytečného odkladu zruší zákaznický účet a po uplynutí odpovídající retenční lhůty vymaže veškeré osobní údaje registrované Držitelem karty, čímž dojde k deaktivaci příslušné karty.
- Společnost Kro services s.r.o. si vyhrazuje právo ukončit účast v Programu kterémukoliv Držiteli karty, pokud nebyla věrnostní karta použita déle než 36 měsíců.
- Společnost Kro services s.r.o. je dále oprávněna kdykoliv zrušit zákaznický účet a deaktivovat kartu v případě, že Držitel karty:
- při registraci záměrně poskytl nepravdivé údaje;
- použil věrnostní kartu v rozporu s těmito Pravidly;
- zneužil výhody Programu nebo věrnostní karty;
- zneužil ochranné známky nebo jinak poškodil dobré jméno společností Kro services s.r.o, Kro Kitchen s.r.o., Alma Bio s.r.o. nebo Alma wines s.r.o.
- Ukončením účasti v Programu nebo zrušením zákaznického účtu a deaktivací věrnostní karty se zároveň zneplatňují všechny evidované bonusové body, a to bez nároku na jejich zpětnou výměnu za finanční hotovost nebo budoucí reaktivaci.
IV. DÁRKOVÁ KRU:KARTA
- Dárkovou kartu lze zakoupit ve všech provozovnách uvedených v čl. I odst. 3 a její platnost je 12 měsíců od data zakoupení.
- Dárkovou kartu lze nabít libovolnou částkou, kterou lze následně hradit útraty ve všech provozovnách uvedených v čl. I odst. 3, s výjimkou kamenné prodejny Alma Wines.
- Je využitelná opakovaně až do vybití kreditu nebo vypršení jeho platnosti.
- Stejnou kartu lze znovu nabít, stačí přidat kredit v jakékoli provozovně uvedené v čl. I odst. 3, s výjimkou kamenné prodejny Alma Wines.
- Kredit na Dárkové kartě nelze zpětně měnit za finanční hotovost.
- Dárkovou kartou nelze hradit speciální eventy ani provádět nákupy na E-shopech provozovaných Společností a jejími partnery, při objednávání zboží ze zúčastněných provozoven prostřednictvím doručovací služby Wolt, apod.
V. VOUCHERY
- Provozovny uvedené v čl. I odst. 3 dále přijímají již dříve vydané papírové vouchery, které lze jednorázově využít k úhradě útraty.
- Vouchery nelze zpětně směnit za finanční hotovost a nelze je využít opakovaně.
- Vouchery mají omezenou platnost, která je uvedena na jejich přední straně.
VI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Aniž by tímto bylo jakkoli dotčeno jiné vyloučení odpovědnosti společností Kro Services s.r.o., Kro Kitchen s.r.o, Alma Bio s.r.o a Alma Wines s.r.o. v těchto Podmínkách, nebude navíc provozovatel programu odpovědný následovně.
- Za veškeré nepřímé škody dle aplikovatelného práva;
- Za jakékoliv porušení, které je přímým či nepřímým důsledkem události nezávislé na vůli KRO, a to včetně poruchy sítě nebo systémů zpracovávajících data;
- Za jakoukoli obtíž nebo škodu, která je neoddělitelně spjata s užíváním internetu, a to včetně přerušení služby a celkové či částečné nedostupnosti Služeb;
- V případě události vyšší moci, jak je definovaná Občanským zákoníkem.
- Společnosti Kro Services s.r.o., Kro Kitchen s.r.o, Alma Bio s.r.o a Alma Wines s.r.o. si vyhrazují právo tyto podmínky jednostranně měnit v souladu s § 1752 zákona č. 89/2012 Sb.