Nejen kritici a novináři, ale i influenceři a restaurační ratingové platformy dnes mají jedinečnou moc formovat veřejné vnímání, určovat trendy a ovlivňovat úspěch gastronomických podniků.
Co v dnešní rychle se měnící gastronomické kultuře skutečně znamená skvělá kritika? A jak se na jejím směřování podílí nejen novináři, ale i influenceři a restaurační ratingové platformy? Vzestup sociálních médií a digitálního obsahu do velké míry transformoval způsoby, jakými získáváme nejnovější informace o gastro trendech, i jak si utváříme názor na nově otevřené podniky v našem okolí.
Zároveň však přinesl zásadní otázku: jak vyvážit okamžitost a dostupnost moderního digitálního obsahu s nadčasovým řemeslem důkladné, respektované kritiky, založené na hluboké odbornosti a citlivém porozumění pohostinského průmyslu?
Třetí vydání Alma Talks se ponoří do proměňující se podoby food kritiky a gastronomické žurnalistiky a nabídne platformu pro zamyšlení nad jejími různorodými dynamikami a budoucím potenciálem.